Één echocentrum
voor alle zwangeren
Hoe maak ik een afspraak

Klachtenprocedure

Echocentrum Focus streeft er naar iedereen altijd goed en snel van dienst te zijn. Wij doen er alles aan je bezoek naar tevredenheid te laten verlopen. Het kan echter voorkomen dat dit toch niet helemaal verloopt zoals je wenst. Laat ons dat dan weten. Dan zoeken wij, samen met jou, naar een oplossing.

Wat doet Echocentrum Focus met je klacht?

Natuurlijk willen wij dat je tevreden bent over Echocentrum Focus. Wij zullen er dan ook alles aan doen om je klacht zorgvuldig af te handelen. Daarnaast is je klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze zorgverlening kunnen verbeteren. Echocentrum Focus garandeert een vertrouwelijke afhandeling en doet haar uiterste best om de klacht goed op te lossen.

Waar kunt je terecht?

Klachten of suggesties meld je op de volgende manier:

  • Stuur een mail met je klacht of suggestie naar meldpunt@echocentrumfocus.nl.
  • Na ontvangst zullen wij je klacht in behandeling nemen en zo spoedig mogelijk contact met je opnemen.
  • Vermeld om die reden in de mail je naam, geboortedatum, adres en telefoonnummer waarop wij je hiervoor kunnen bereiken.

Echocentrum Focus is aangesloten bij de Geschilleninstantie – Verloskunde

https://www.geschilleninstantieverloskunde.nl/informatie-voor-de-client/

Copyright © 2021 Echocentrum Focus
|
Afspraak: 076 - 5951070