Klachtenprocedure

Klachtenprocedure

B.V. Echocentrum Focus streeft er naar u altijd goed en snel van dienst te zijn. Wij doen er alles aan uw bezoek naar tevredenheid te laten verlopen. Het kan echter voorkomen dat dit toch niet helemaal verloopt zoals u wenst. Laat ons dat dan weten. Dan zoeken wij, samen met u, naar een oplossing.

Wat doet Echocentrum Focus met uw klacht?

Natuurlijk willen wij dat u tevreden bent over Echocentrum Focus. Wij zullen er dan ook alles aan doen om uw klacht zorgvuldig af te handelen. Daarnaast is uw klacht voor ons aanleiding om na te gaan of wij onze zorgverlening kunnen verbeteren. Echocentrum Focus garandeert een vertrouwelijke afhandeling en doet haar uiterste best om uw klacht goed op te lossen.

Waar kunt u terecht?

Klachten of suggesties meldt u op de volgende manier:

  • Stuur een mail met uw klacht naar meldpunt@echocentrumfocus.nl.
  • Na ontvangst zullen wij uw klacht in behandeling nemen en zo spoedig mogelijk contact met u opnemen.
  • Vermeld om die reden in de mail uw naam, geboortedatum, adres en telefoonnummer waarop wij u hiervoor kunnen bereiken.